fredag 1 april 2011

Drömprinsen ^^

Sådär egentligen så ogillar jag första april... Jag är ganska lättlurad så jag blir ofta pinsamt nog lurad. I år hade jag dock turen och slapp det eländet :D För att minimera risken så lurade jag själv inte heller någon :P

Det som jag huvudsakligen tänkte tala om idag är något jag funderade på igår när jag gick hem från skolan. Om jag inte redan skulle veta hur min drömprins ser ut <3 så hurdan skulle han vara då? Det är en svår fråga eftersom utseendet för mig egentligen inte spelar någon roll. Det är förstås ett plus om han ser bra ut :D Huvudsaken är hans personlighet. Han ska vara snäll, förstående, pålitlig, klok (behöver inte vara intelligent xP) och han MÅSTE ha humor.

Om jag nu måste välja ett utseende så ska han helst ha mörkt rufsbart hår, blåa, bruna eller gröna ögon (bara för att grått är så kallt :P), muskler (varken för mycket eller för lite) och han ska vara passligt storlek (Under 1,90 m och varken för smal eller för rund). Men som sagt så spelar det ingen roll för mig. Jag vet ju redan hur min drömprins ser ut ;)

Några alternativa drömprinsar x)


 Ni kanske ser mitt tycke för märkt hår :P


Det var mina åsikter om en drömprins :) Vilka är dina?




3 kommentarer:

  1. Adam! :D Nå, min drömprins... Mörkt rufsbart hår som du säger, bruna stora ögon, lite mörkare hy, inte lika blek som finländarnas men inte lika mörk som i afrika... Så där asiatiskt mörk. Snygga armar ;) lite muskler, inte för mycket och inte för lite... lagom längd, alltså under 1,90 men längre än mig ^^

    SvaraRadera
  2. De låter som om du sku vila ha en asiat :D hehhe x)

    SvaraRadera
  3. Njauu... Kanske det.. Eller en halvasiat... eller int.. int vt ja! :D

    SvaraRadera