måndag 18 april 2011

Små överraskningar är också överraskningar :D

Idag var det min syster Annasarahs, a.k.a. Annskis 15-års födelsedag :D Jag och Ica kom redan för en tid sen på att vi ville överraska henne, och igår kom vi på att vi ska överraska henne med en picknick :3 Det gick till såhär:
Annski satt helt oanande vid datorn när jag kom med en halsduk som jag satt runt hennes ögon och sa åt henne att gå ut och vänta så kommer jag snart. Jag gjorde några förberedelser och sen skjutsade mamma oss till platsen där Ica och jag hade bestämt att träffas. Jag ledde Annski blindbock en liten bit längs en sandväg och hon visste inget om var vi var x) När vi var framme fick hon instruktioner hur hon skulle sätta sig och där, på en sten, hade vi ställt fram presenter och tilltugg :D
Av Ica fick hon en blommig hatt som hon hade önskat sig, ett satsat kort och ett halsband (köpt av Ica och Gääbi tillsammans) som hon hade önskat sig. Av mig fick hon en Beck-dvd :D
Sen blev vi helt crazyga x) Vi, eller närmast Ica och Annski (Jag var fotograf), rullade, hoppade och skrattade som knäppgökar i solen och blåsten xD Huhhuh, vad roligt ändå! Annski blev nog mycket glad :)

Annski som just har fått öppna ögonen

Presenter och mat

Öppnade presenter

Sören och Berta x)

Glädjeskutt ^^

Glädje(?)spark

Underligheter på gång x)

Ja, som sagt så rullade dom runt x)

2 kommentarer: