måndag 25 april 2011

Ett helg man sent glömmer :D

Ou jee, vilket toppen humör jag är på nu efter veckoslutets fantastiska händelser :D EC, Easter Conference, i Sion i Vasa var något jag hade velat att alla mina vänner hade fått vara med om :D Det var så otroligt satsat och Vasaborna är så duktiga! Sångare, band, ja allting, var så proffsigt! Allt satsat 100% för Jesus, som för ca 2000 år sen dog för oss på korset och gav oss gemenskapen med Gud tillbaka :)
This is Jesus in His glory
King of Heaven dying for me
It is finished, He has done it
Death is beaten, Heaven beckons me





Alltså för det första så åkte jag ju upp till Vasa i bästa tänkbara sällskapet typ, nämligen småkusinerna Ica, Jimmy och Bianca. Jag såg framemot hemfärden direkt när vi kom fram ;D Tusen tack för att jag fick komma med er <3 (Och tack Jimmy för självförtroendet ;) )

Ica och Jag :D
De äldre syskonen turades om att köra
Jag sysselsatte mig med att skriva dagbok emellanåt :3
 Alltså som jag sa så var hela tillställningen otroligt satsad :D Jag kan inte beskriva den tillräckligt bra med ord, så det får bli med bilder ;)

Vi var ett gäng som lekte Gambia på fritiden :D (jag föll ut ganska fort...)

Fantastiskt lovsångsteam

 Sport som workshop

Chill

Wannabe Paipis-bo    x)

Finklädda pojkar

Annat finklätt folk inför 20 årsfesten 

EC firade 20 års jubileum

Begåvade uppträdare :D

Österbotten mot Nyland

Vilken otrolig kväll!
Tack Sion för en fantastisk fest och en otrolig konferens! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar