tisdag 26 april 2011

Pirrig och oerhört glad :D

Alltså jag är så sjukt tacksam för allt jag har just nu!! Efter EC har jag varit helt knäpp och inte kunnat sluta prata om vad som hände där :D Sammanlagt 6 personer har fått höra storyn om det underbara som hände ;) Nu behöver jag fler att berätta den åt så att jag inte tappar det goda humöret och pirret som gör att mina ben nästan ger vika :D Arma vad jag är glad! 

Gårdagen var också helt supersuverän! Vi hade barndomskväll hos Bianca. Alla skulle klä ut sig till sin barndomsidol och ta med sig mat som på något sätt har med ens barndom att göra :)) Idolerna var allt från fiktiva personer till egna släktingar, och maten var allt från riskakor till cocis och pepsi :D Nu ska jag ta och visa några bilder, som säger mer än tusen ord ;) (Även om jag nog lägger till några ord själv också ^^)

Kvällens enda manliga deltagare tog sig en vilopaus

Syskonen Holmberg, eller borde jag kanske säga
Emma, Ulf och Bill ;)

Pappa upp i dagen x)


Maten bestod av bananjoghurt, chokobollar, After eight, 5-minuters kola,
riskakor, persikor, chips & ostbågar och glass...

...för att inte glömma mina plättar, Annskis muffins och Jimmys cocis och pepsi

Elin och Lina, eller ja, Taylor och Robin ;)

Rune, Pippi och Bill har fullt sjå att para ihop rätt person med rätt påstående

Jag utklädd till min barndomsidol, nämligen min egen kusin Henkka ;)

Lisa, utklädd till Paulina

Helt random. Min kylskåpsdikt. "En död sak och två element".
Den undre är också min :3

Thank you mina vänner för en awesome påskhelg! :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar