onsdag 6 april 2011

Just pray...

Jag har dom senaste dagarna lyssnat på sånger av InUnity och Kutless, som är kristna bänd :) Dom har grymt bra sånger! InUnity hittar man inte på youtube men nog på MySpace. Kutless kan man kolla på youtube.
Mina hittills favoritlåtar av InUnity:
Don't let go
Why Won't we
Pray
Tonight

av Kutless:
What faith can do
Everything I need
Not what you see
God of wonders

Förutom dessa fantastiska bänd så hittade jag också Casting Crowns :D Det är dom som sjunger låten "Set me free" som jag tidigare sa att jag lyssnade på, men då visste jag inte att det var dom. Min favoritlåt av dom heter "Praise you in this storm". Här har ni en bra video med lyricsena :)



And I will praise you in this storm and I will lift my hands, for You are who You are no matter where I am... <3


Det som titlen för det här inlägget egentligen refererar till är en bild jag ritade idag. Jag såg en underbar bild på nätet och använde den som modell :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar