måndag 4 april 2011

Livet ler :D

Jag kan inget annat än säga att jag är lycklig nu fast det är provvecka. Det känns bara som att livet ler mot mig och då kan jag inget annat än le tillbaka :D

Idag hade jag min kära flummighetsöverskottsglädjeenergiminskare Gääbi på besök :) Det var meningen att vi skulle öva lite till mattaprovet som vi har på onsdagen, men ja... Vi flummade typ snabbt igenom allt :P Innan vi började öva fick Gääbi sova en stund, som hon brukar få hos oss. Hon kände sig inte så jättebra p.g.a. både fysiska och psykiska skäl, men lite liv fick jag väl ändå i henne när jag gav henne frukost på sängen, eller snarare lunch på golvet :3

En sovande Gääbi ^^
Det här inlägget blir inte överhuvudtaget i kronologisk ordning nu, men medan jag väntade på att Gääbi skulle vakna så satt jag en stund vid datorn och hittade en någo så förfärligt rolig video att jag satt och höll mig själv från att gapskratta och blev helt hyper xD (Skrattar fortfarande när jag tänker på den x3) Ska inte säga mer om den, men jag säger bara att andras skratt är otroligt smittande xD

Ja, tillbaks till min kära Gääbi-vän :3 Hon skrev så fint om mig på sin blogg så jag ska inte vara sämre ^^ Jag älskar dig väldigt mycket Gääbi och du är en stor delorsak till att jag är på så gott humör :D Fast du är tids- och tålamodskrävande ibland så vill jag aldrig förlora dig :) Aldrig nånsin.
Tack för att du finns! <3
Tack också ni andra som finns där för mig, och tack ni andra som inte ens vet om att jag uppskattar er någo enormt! :3






1 kommentar: