söndag 3 april 2011

Random fakta om mig

Jag hittade några skojiga frågor på nätet som jag nu tänker svara på :D


Favoritgodis: Choklad!!!
Är det nåt du absolut inte äter: Råa inälvor xP (Har aldrig prövat...) 
Kläder just nu: Farkkun, lila t-skjorta och röd huppare
Musik just nu: Sången jag lyssnar just nu på heter "Set me free" (tror jag...)
Sommarplaner: Läger, jobb (?) och kompisar i mängder och massor :D 
Saft eller alkohol: Hellre limsa... Men absolut saft framför alkohol
Hur många kuddar sover du med: En
Favoritväder: Soligt, men inte stekande hett
Morgon- eller nattmänniska: Morgon, absolut
Sparare eller slösare: Både och
Kommer du ihåg din första kärlek: Jepp
Tror du på mirakel: Mirakel av Gud jo
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Typ 2-3
Bio eller promenad: Promenad
Stjärntecken? Oxe
Rädd för insekter? Bara getingar
Största svaghet: Blyghet...
Det här är jag bra på: Uthållighet och tolerans
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Juuh
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Never
Stökigt eller välstädat? Mittemellan
Är du rädd för blod? Nope
Saltar du på maten? Bara om det behövs
Gillar du att sjunga? Jaa :D
Anser du att du är stark? Psykiskt jo
Brukar du sola? Näe
Vad gör du om du får hicka? Håller andan
Kaffe, te eller inget? Te


Här är sången "Set me free" som jag lyssnade på :) Jag vet inte artisten så det här är videon jag ser/lyssnar på. Dramat är framfört av några ungdomar i Karis.
 

3 kommentarer:

  1. Vika skojiga frågor :D Ja tänker kopiera dom... d stör väl int? :)

    SvaraRadera
  2. Nee ^^ De e baa rolit att se va andra svarar :D

    SvaraRadera
  3. Kiva ^^ Nu ha ja svara så du kan ju gå o läsa.... :D

    SvaraRadera