söndag 3 april 2011

Hurdan blir du? :D

Jag har upptäckt att när jag ser något som påminner mig om den jag tycker om så reagerar jag på olika sätt. Jag ritade en bild för att illustrera mina reaktioner x)


Låt oss säga att jag ser en super underbar bild på honom :3
1. Jag sitter där och bara ler och känner hur kinderna blir bara rödare x)
2. Jag sitter och flinar hejdlöst xD

Alternativ 1 gäller kanske mer om jag ser något gulligt som kanske t.o.m. är menat åt mig och alternativ 2 är mer när jag ser något mer komiskt, men det gäller också vackra bilder som jag bara inte kan få nog av ^^ Man sidu märker att man tycker om den hemskt mycket :D

På vilket sätt reagerar du?

2 kommentarer:

  1. siis du ritar jättebra! vart ha du lärt dej de?

    SvaraRadera
  2. Ja e helt självlärd ;) Ja kollar ganska myky hu andra ritar, å sen tycker ja om att studera hu en människa ser ut i olika ställningar :)

    SvaraRadera