lördag 9 april 2011

Red Riding Hood

Igår var jag på bio med de underbara Ica och Gääbi :D Vi såg på Red Riding Hood, alltså en modern och mer actionfylld version av Rödluvan. Jag ska säga er att HBL:s recension är lite FÖR nedvärderande. Så dålig var den inte, även om vargen kanske såg en aning fake ut :P Det var faktiskt en bra biofilm, eftersom man inte kunde lista ut vem som var vargen sådär bara.



Shiloh Fernandez är nog snygg han va? :D
Fast jag tror att Ica blev mer förälskad än jag x)
och som hon också konstaterade så kunde han 
ju ha hett nånting annat än Peter xP




Jag kunde också bekräfta att jag inte är gjord för spännande filmer. Jag satt stel som en pinne typ hela filmen och var både döv och i chock när vi gick ut :P Hade jag sett filmen med en pojke hade jag nog suttit fastklamrad hela filmen x) Jag höll på att freaka out redan i början när jag såg trailern av Scream4, men det tycker jag att är fullt förståerligt för det är en skräckfilm :P

Men jo, jag rekommenderar den nog, så länge ni tål konstant spänning x)

2 kommentarer: