onsdag 14 december 2011

Textbomb

Sitter i skolan och har håltimme. Tyskaläxan makear ingen sense så jag låter bli att göra den ;P
Jag kom just på matrasten på att jag drömde om två roliga storyn jag fick höra igår. Ni som var med i köket då vi diskade igår vet nog vad jag talar om - "troll" och "trädgårdstomtar" x) 

Egentligen har jag ingen vettig orsak att uppdatera min blogg just nu. Hade från början tänkt analysera mig själv och mina tankar, men jag tror att det blir för svårt att skriva om utan att nämna saker som andra kanske inte vill att alla ska veta. Jepp, jag älskar att göra folk nyfikna ;P Så nyfikna att man blir störd på att jag inte berättar. Okej, jag ska sluta bråka nu. Jag konstaterade senast igår att då jag talar mycket så betyder det endera att jag är engagerad eller att jag inte har något vettigt att säga. Det andra alternativet stämmer bra in på detta inlägg

Alltså seriöst... jag försöker hitta på något vettigt att skriva hit men jag kommer bara på helt myskoga juttun

Okej shakke, vad önskar ni er till jul? Julafton är nästa vecka, ifall ni har missat. Själv vet jag inte vad jag ska önska mig förutom böcker, pengar, kläder, egengjorda saker, teckningar (Jo, jag skulle bli jätteglad för det! En idé för den som inte har pengar? ;P) och saker som är för dyra för att önskas i julklapp. 
Nu när jag börjar tänka på det så skulle det vara jätteskoj att få teckningar och målningar av andra. Det är oftast jag som ger bort av mina egna, och vårt hus är fullt av mina egna målningar, så lite omväxling skulle vara nice. 

En annan julklapp som skulle vara nice är biobiljetter. Mina fribiljetter kommer snart till användning så jag behöver nya :3 Ännu bättre skulle det vara att någon inte bara ger mig biljetter utan också lovar att komma med mig på bio :D

Okej, tydligen vet jag nog vad jag önskar mig... Och det börjar bli ett långt inlägg det här. Jag har inte ens någon bild att sätta in hit nu, så nu har ni blivit bombaderade med text, text, text

Okej, en bild lyckades jag skaffa fram :P Förra årets julteckning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar