torsdag 22 december 2011

Julklappar var det ja...

Idag har min dag gått ut på julklappspakitering (skrivs det faktiskt sådär? O.o), julfest, julklappsutbyte (ställde upp som julklappsvidarebefodrare), julklappspakitering (igen), julklappsfixande och julklappsgivning. Så att jo, kort sagt så har min dag varit full av julklappar. Jag tycker om att både få och ge julklappar, så i väntan på julafton sysslar jag gärna med dem. I år satsar jag mycket på hemmagjort. Det är det bästa om man inte är alltför rik, och dessutom är det roligt att få personliga presenter. Ser faktiskt väldigt fram emot att få höra vad folk tyckte om det jag gav dem :)

Håller annars på att tappa rösten och snuvan kommer sakta smygande, så hoppas att jag inte får brakförkylning sådär passligt till julafton.

P.S Ordet "julklapp" nämns åtta gånger i detta inlägg. Nio om man räknar med rubriken :P

2 kommentarer:

  1. heter d int julklappspakEtering? från ordet paket, ju nou.

    SvaraRadera
  2. Joo, ja fick höra de av mamma å ;P

    SvaraRadera