söndag 25 december 2011

Julafton - I like it!

Ojoj, så många fina julklappar jag fick i år :D Tusen tack till alla <3 Kan inte lägga alla på bloggen för jag är lat och orkar inte rada upp alla för att kunna fota dem x) Men jag ska visa er några som jag tycker förtjänar lite extra uppmärksamhet :D

Mest kreativa

Mest chockerande
Canon 600D!!! :D

Mest känslovärde


Annskis grav var också så fin :) Som mest ljus fanns där på kvällen - över 40 st! 
Från eftermiddagens besök

Tack alla för att ni gjorde det här till en bra jul mitt i all den här sorgen :)




2 kommentarer:

  1. God jul till dig! :) Du har verkligen fått spännande julklappar :)
    Vad hade du för kamera innan du fick denhär nya canon ? :) Jag vet inte vad det heter på svenska, men på finska heter de järjestelmäkamera/järkkäri... Har du haft en sådan [järjestelmäkamera] förut innan du fick denhär canon 600d? Du tycker ju om att fota och jag tycker jag har läst/sett att du har en sådan... hmm... men jag är inte säker. men iaf, om du har en sådan och du inte behöver den mer, skulle jag kunna köpa den :D haha, sorry, hoppas du förstår nåt av denhär texten...

    SvaraRadera
  2. Hehe, de här e no min första systemkamera nånsin :) Ha tidigare använt en helt vanli liten digikamera

    SvaraRadera