lördag 17 december 2011

Avundsjuk på mig själv

Det värsta med att drömma något härligt är att man blir avundsjuk på sitt "dröm-jag". Varför får jag i drömmen göra allt jag vill göra i riktigt livet?

Det här är vad jag skulle vilja göra just nu. Det här fick jag göra i drömmen. Ja, det är en speciell person, men i praktiken gör jag det gärna åt vem som helst.
Bilden är mycket snabbt ritad bara för att det inte fanns någon passlig på googles bildsökning. Ungefär sådär såg det också ut i drömmen. Jag sitter på ett typ staket om det blev oklart (vilket jag antar att det blev ;P). Det där är i alla fall vad jag mest av allt skulle vilja göra just nu.

En "hals-kram" betyder för mig något annat än en vanlig kram runt midjan. Hals-kramen är liksom mer för att visa att man bryr sig om hur personen mår och att man inte vill att den ska vara ledsen. Vid en hals-kram tycker jag också att det är viktigt att parterna är lika långa. Därför skulle jag bli tvungen att sitta/stå högre upp för att kunna krama de flesta pojkarna runt halsen :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar