torsdag 8 december 2011

Nya äventyr

Igår började period nr 3 som också är den allra sista perioden för mig och dom andra abina ^^ Jag hade typisk "första dagen på ny period"-fiilis, men det visade sig att också en här perioden kommer att bli helt bra :) Har helt överkomliga kurser som typ alla utom rellan är frivilliga. Rellan har jag dock väntat på ända sen G och E berättat vad dom hade sysslat med förra perioden under samma kurs. Föredrag och mycket diskussion! Tro det eller ej, men jag ser framemot det :D Kanske för att det handlar om kristen etik - man har ju nog en del av det i bakhuvudet.
Gårdagen blev annars också riktigt bra! Tack I (och alla ni andra som var där) för att du(/ni) gjorde mig på gott humör så att jag fick inspiration att planera nästa vårs JK ^^ <3 Det kommer bli suveränt!

Also, look forward att få ett litet smakprov av vad jag håller på att skriva för tillfället ;)

1 kommentar: