onsdag 21 december 2011

"I can't waste my time"*

Det finns dagar då man vill göra allt annat förutom fara till skolan. Igår var definitivt en sån, och då passade jag på att ta en ledig dag och göra något mycket, mycket roligare. Man kan ju säga att det blev Holmberg för hela slanten ;)
Halva dagen tillbringade jag med Ica <3 Att få göra saker man tycker mycket om med en person man tycker mycket om är något av det bästa :D Prata, rita, prata, prata, prata (om det intressantaste som finns: pojkar och relationer ;))
Andra halva dagen tillbringade jag med kaffepojken Jimmy ;D Vi åkte in till stan för att se filmen "In time" (*ofta förekommen replik). Den är definitivt sevärd, tycker jag. Har aldrig förstått mig på varför folk är så förtjusta i Justin Timberlake, men då ligger felet helt klart i att jag aldrig sett en film där han spelar med x) Det bästa med stadibesöket var nog ändå sällskapet :) (och när skulle det nu inte vara det? ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar