torsdag 3 november 2011

Skratt

Att skratta är nog definitivt bland det bästa som finns! :D Orkade inte fara till skolan idag så jag satt istället hemma om och skrattade åt en viss småkusins blogginlägg som han skrivit under åren x) Därifrån kom jag vidare till onodiginformation.se där jag fick skratta ännu mer :D
Sen tänker jag också på alla gånger jag skrattar tillsammans med kompisar så att jag till sist har haft så sjukt mage att det gör ont att andas xD Senaste gången med Ica och Gääbi och adjektivsagorna innehöll nog det hysteriskaste skrattet på länge x)) Det gör vi definitivt om!
För skojs skull kollade jag också upp "skratt" på WikipediaHär kan ni få lite mer info om denna livsförlängande  galenskap :D "Ihminen nauraa helposti kun on väsynyt" står det på den finska sidan, och att det stämmer kan jag verkligen intyga x)

Det här skrattar jag också helt sjukt åt x)
Den här har kanske mer känslovärde än den får mig att skratta nuförtiden, men rolig är den också xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar