fredag 6 maj 2011

And so it goes on...

Huäää, det är mycket i skolan för tillfället >.< Fast jag tror det börjar lugna ner sig nu, som tur. Annars så tar jag nog inte så mycket stress av allt skolarbete. Jo, visserligen tar det av min fritid, men har man ingen fritid så får man väl skaffa sig. Jag har gjort så att jag har prioriterat dom viktigaste läxorna och skippat dom mindre viktiga (som finskan...) och gjort något skoj istället. Som Jimmy sa så klokt igår när jag gjorde hissaläxan med honom: Man måste arbeta med motivation, annars blir det inte till nånting. (Typ så sa han :P) Man blir ju arma utbränd annars.
Sen förra veckan har mitt väldigt goda humör sjunkit en aning, men jag har fortfarande gott humör kvar, och jag ska försöka hålla kvar det så länge som möjligt ;) Vissa dagar har jag nästan måsta psyka mig för att inte falla in i att tänka dåligt om något. Det funkar i alla fall :P
Skojiga saker som har hänt den här veckan är att vår katt Felicia fick tre ungar :D

Onsdag-torsdag hade vi övernattning med gruppen i Psykka 6, dvs socialpsykologi. Det var nog riktigt nice det :D Vi åt tortillas och lekte hela kvällen. Jaa, vi ska sen se vem som kan få mig att skratta i "Älskling älskling" nästa gång jag leker det >:D Jag har aldrig förlorat den leken och det gjorde jag inte nu heller x)
Ser inte ut som om jag skulle börja skratta va x)
Juu juu, det händer alltså mycket skoj :3 Man kan vara nöjd och glad. Och hej, jag har födelsedag om en vecka! Sick, jag blir 18 :D
Nu ska jag snart fara och se på en Romeo&Julia balett ;) See ya!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar