lördag 14 maj 2011

Fredagen den 13. ingen otursdag!

Den här fredagen har vi i Biancas cellgrupp och flera till planerat i flera veckor (Är det rentav i två månader..?)! Vi vill bevisa för nickbyborna och andra att kyrkan inte betyder tråkiga predikningar och styvhet. Man KAN ha roligt i en kyrka och därför ordnade vi "I Filmens Värld" :D Nu kan man nog inte säga annat än att vi hade panosta! Vi har offrat tid och resurser på att få det här bra, så därför är jag glad att det kom mer folk än jag hade trott :)) (<-- Jag brukar förresten inte använda den där smileyn så ofta men nu har jag märkt att den är praktisk :P)
Jag tror att också den här happeningen får förklaras med bilder :)
Disneydasset :3


Tellus toaletten :D (Under ett dygns lopp föll säckarna ner två gånger...)

Djungeln


Varje bord hade egna dekorationer :3

Pirates hörnan

Random kuliss

Ester bland papegojorna :D


Annski häller upp välkomstdrinkarna

Popcorn :D

En alldeles utmärkt Jack Sparrow :D

Eccu a.k.a. Gunvald Larsson

Största delen av deltagarna var utklädda :))


Våra fina programvärdar Jasmine och CAPTAIN Jack Sparrow


I Sal 1 (kyrksalen) såg vi på "Gud i filmens värld"

Detta bjöds på till sist

Tusen tack alla arrangörer, deltagare och vänner som gjorde fredagen den 13. till en så fin kväll :D


1 kommentar:

  1. varför kommenterade ingen att mitt hår såg fruktansvärt ut från sidan?? o_ô anyway nicega bilder! :)

    SvaraRadera