fredag 27 maj 2011

Ett kort litet inlägg...

Jo, alltså... Jag tycker de här senaste dagarna har känts så underliga. Jag har börjar sakna Annski lite, men jag lever fortfarande med min starka trosorgen har inte blivit övermäktig. Fast jag inte har något så väldigt behov av att tala (ännu!) så är jag så otroligt tacksam över att bara veta att det finns folk som lyssnar på mig om jag behöver lätta på hjärtat :) <3 Tack för att ni finns alla! Mina kära vänner... ^^ Tack också alla som har besökt oss under den här senaste veckan :)
(Tack också Tom för ditt sällskap :) Du e braa!)

2 kommentarer:

  1. Ja de svårt att veta hur du vill ha de :DD men ja lyssnar alltid om du har ngo att säga <3
    o vi ses ju idaa, jeess !!

    SvaraRadera
  2. Jag lyssnar också på dej,om du vill tala ♥
    Fin bild!

    SvaraRadera