onsdag 11 maj 2011

Artonårskris!!

O_O Jag fyller 18 imorgon... Yäiks.... Har hirvee kris på gång här. Fr.o.m. imorgon börjar ansvaret jag inte vill ha, skattebetalandet jag inte vill ha och känslan av vuxendom jag inte vill ha. Usch... Tur att jag inte skriver körkortet ännu. Då skulle jag känna mig oerhört gammal. Fast jaa, å andra sidan skulle det vara helt nice med körkort :P
Whatever... Nu ska jag sluta gnälla på min vuxenhet och glädjas åt det halva dygnet jag har kvar av mitt sjuttonde år :3

2 kommentarer:

  1. Njuut för allt i världen av dina sista dagar (för resten av ditt liv) som minderårig. De kommer aldrig mer .__.
    Suck.. ibland blir man gammal allt för snabbt.. Nu känner jag mig *hmm* tyngd av allt ansvar.. O_O MEN det positiva med att bli 18 är ju körkortet. :P

    SvaraRadera
  2. Dude! Du räknas officiellt som vuxen när du är 22, nu blir du bara myndig och du får mycket rättigheter också ;)

    SvaraRadera