tisdag 24 juli 2012

Man inser inte att man har muskler innan man har muskelvärk

Jag var och spelade frisbeegolf i förrgår. Igår och idag har jag alltså fått lida av muskelvärk i dom där musklerna vid höger axel. Dom som känns när man vrider på bilratten eller tvättar händerna, haha. Om ni inte vet vilka muskler jag talar om så ska ni ta och spela frisbeegolf själva. Ni kan ta och göra det i vilket fall som helst, förresten.
Idag har jag fått min rumsstädning nästan färdig. Det är ett litet jobb att gå igenom alla skåp och lådor, men det är definitivt värt det, så mycket förvarningsutrymme som man får. Jag känner knappt igen mitt rum; det har plötsligt blivit så rymligt O_o Det är så många som inte vet hur mitt rum har sett ut före städningen så jag ids inte sätta ut någon bild, men vill man se det så får man väl komma på besök då.

2 kommentarer:

  1. Ja har int ont nånstans efter frisbee golfen.. :o

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske de va ja som to i lite väl myky då :P

      Radera