fredag 20 juli 2012

Högholmen

Igår var jag med 3/5 av familjen Grönroos (dvs Gääbi och föräldrarna) till Högholmen. Vi började med lunch på salutorget och for sedan över till holmen. Där gick jag och Gääbi för oss själva och fotograferade såväl söta och konstiga som majestätiska och imponerande djur. Jag tror jag låter det här inlägget följas av några bildboomar.

Efter djurparksturen for vi hem till familjens G's residence (där jag lämnat bilen) och jag fick hjälpa Gääbs att ta hennes studentbilder i kvällssolen. Myggorna måste inte ha fått mat på flera dagar för de var hela tiden ute efter våra bara ben. En enda plåga när man skulle försöka stå stilla och ta bilder x) Några lyckade bilder lyckades vi i alla fall få och jag klarade mig undan med ett ynka myggbett :D Gääbi stackarn fick lite fler...
Om ni vill se några av bilderna jag tog på Gääbi så får ni kolla det på hennes blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar