måndag 4 juni 2012

Studentfest

Jag vet inte hur många gånger jag har försökt få ner en mening som skulle sammanfatta hur lycklig jag är över gårdagen :D Studentfesten var bara något av det bästa jag varit med om på länge! Allt gick som planerat och t.o.m. bättre än jag vågat hoppas. Jag trodde aldrig att jag skulle njuta av all den uppmärksamheten så mycket som jag gjorde. Det var så sjukt roligt att hälsa folk välkomna, ta emot rosor och presenter och sen se att gästerna trivdes och att maten räckte till :D 





Tack till alla underbara människor för att ni gjorde gårdagen till en minnesvärd dag för mig!


4 kommentarer:

  1. finfina joey!!
    //erika
    (orka klicka in namn, webbaddress och "bildtext")

    SvaraRadera
  2. den dä andra bilden e helt MEGA FIN O.O

    SvaraRadera
    Svar
    1. D e faktist min favorit bild också :D *STOLT FOTOGRAF TI TUSEN*

      Radera