tisdag 26 juni 2012

Arga fåglar

Jag undrar just om det går en enda dag utan att man ser Angry Birds någonstans. Knappelunda. Senast idag såg jag Angry Birds-cyklar i en reklam. Det verkar verkligen som om dom vill ta ut allt dom kan så länge folk ännu är intresserade. Skulle inte undra om den här överproduktionen av AB-produkter skulle leda till att folk tröttnar snabbare.
Det som jag egentligen tyckte att var värt att dela med sig av var Gääbis kommentar igår när vi var i H:fors och shoppade. Vi gick in i en spelaffär, och när Gääbi såg Angry Birds-spelet utbrast hon: "Va? Finns det Angry Birds SPEL nu också?!" :DDD
Jag är inte alls förvånad om folk glömmer varifrån det hela började x)


4 kommentarer:

  1. detär fettat av en orsak! :) Mitt favotritcitat av dem. ^-^

    SvaraRadera
  2. Ahahah :D ja diggar skarpt!!

    SvaraRadera
  3. ja reagerade på att d va ett playstation spel x) d började ju som en mobil-app, you know

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spel som spel, en bra kommentar va de husomhelst x)

      Radera