onsdag 25 januari 2012

Två månader kvar!!

Jag blir ganska regelbundet påmind om att det är endast ca två månader kvar av min tid i Sibbo gymnasium O_o Dessutom är största delen av den här tiden ledig eftersom provveckan börjar nästa vecka, sen läslov och sen skrivningar. När man ger sig in för att gå i gymnasium tänker man verkligen inte att tiden ska gå så fort, men tro mig, det gör den!
Min motivation för provläsning o.dyl. är ingalunda tillbaka ännu, men just nu känns det som att jag klarar av att fokusera på läsningen (lite i alla fall) utan den. Bara jag får lite biologi läst nu så behöver jag inte stressläsa sen under läslovet.
För övrigt så mår jag ganska bra just nu :) Jag antar att min positiva attityd har hjälpt mig att skaka av mig det dåliga humöret när det försökt lägga beslag på mina känslor. Jag har också haft målarinspiration, så endel känslor har fått bli förevigade :P Här är en av dem.

Den säger en hel del eller hur?

Förresten: den här typen är skicklig :O http://gagnonstudio.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar