söndag 15 januari 2012

Känslan när en kompis fyller 18

Vilket nice veckoslut alltså :)) På fredagen var jag med Gääbs i Hesa och shoppade samt såg på "Breaking dawn" (Jepp, tro det eller ej. Och jag har varken sett tvåan eller trean x)). Efteråt kom hon över natten till mig eftersom jag var ensam hemma. Det gick kanske lite sent, men det är det nog värt med tanke på hur djupa samtalen blir mitt i natten x)
Följande dag, igår, blev vi tvungna att göra upp en tidtabell åt oss för att hinna med allt. Vi skulle nämligen fixa oss färdiga för Icas 18-års kalas :D Ojoj, ännu en kompis som blir myndig. Det är en viss fiilis med det, och eftersom det var Ica så kunde man inte annat än förvänta sig ett supernice kalas! Och visst blev det så bra som jag hade förväntat mig :) Jättenice med så många ungdomar :D Mestadels var det mingel, men lite program blev det också. Jag och Gääbs stod för en del av det. Till allra sist blev det Singstar, som jag länge har haft lust med :)
Jag fick leka lite paparazzi under festen, så här kommer nu några bilder.



Supergod mat ^^

Bianca och Gääbi är coola typer :DD

Födelsedagsbarnet skär tårta

Gääbi och jag har program


Singstar :)


Bianca och Gääbi sjunger

Ica öppnar presenter 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar