måndag 10 oktober 2011

"Kopiera om du har en syster som du älskar"

Din syster är din första vän i livet. Ingen kommer någonsin förstå din familj som din syster. Även om ni inte träffas eller pratar så ofta du vill, kommer hon alltid att vara din vän . Din syster håller din hand en liten stund, men hon håller ditt hjärta i en livstid. Det är nationella syster-veckan, kopiera om du har en syster som du älskar!

Den här texten går omkring på facebook. Klart att man blir lite ledsen när man ser den och tänker att man inte själv kan sätta den som sin status utan att ändra 'har' till 'hade'. Jag hade redan bestämt att inte kopiera den till min sida, men sen insåg jag att texten fortfarande gäller även för mig. Den gäller nästan mer för mig än dem som har sin syster kvar eftersom det står att min syster håller min hand "en liten stund". "Även om ni inte träffas eller pratar så ofta du vill" är väl precis också så det är eller hur? Fastän Annski inte fysiskt är närvarande kommer hon alltid att vara nära oss <3 Hon kommer vara min vän och min älskade syster livet ut, oavsett om jag kan se henne eller inte. 

1 kommentar:

  1. SÅ sant..! vi kommer få hålla hennes hand ännu (: <3

    SvaraRadera