måndag 10 oktober 2011

En blandad familj :D

Vilken bloggskrivarinspiration jag har idag :)) Får nya juttun att skriva om hela tiden :D
Kom just på en lite smårolig grej. Jag har en intressant familj. Då menar jag inte liksom den familjen som dom flesta tror att jag menar. Eller ja, delvis, men jag ska förklara vad jag menar.

Jag har en mamma och en pappa. Biologiska alltså :) Förutom dem har jag också en till pappa, nämligen Gud :D En mamma och två pappor. Ganska skoj va? ;D
Jag har en syster jag varken kan se, höra eller känna. Nåja, inte kanske så roligt, men det är inte många som har det i alla fall :P
Jag har en själslillebror. Vet inte om man kan kalla det så, men jag brukar kalla honom för min lillebror :) Känner mig i alla fall ibland som hans storasyster :D
Jag är (f.d) matte till sammanlagt 23 katter :3

Att ja, sådant sitter jag och tänker på en måndagkväll x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar