lördag 20 augusti 2011

What hurts the most

Vissa sångers texter ska man bara inte börja tänka för mycket på. Jag har lyssnat en hel del på Rascal Flatts den senaste tiden. En av mina favoriter är "What hurts the most". Den är ju kanske inte positiv direkt, men den är bra. Den handlar väl nog i princip om en kärleksrelation mellan en man och en kvinna. Någon sån relation har jag inte, men det som får mig att tänka är den första meningen i refrängen: "What hurts the most was being so close". Den får mig att tänka på de personer jag en gång varit väldigt nära, men som jag nuförtiden knappt träffar alls. Även om jag har kvar de flesta relationer så känns det ledsamt att man ändå har förlorat stora delar av dem :/ Men jag är glad för det jag har kvar, alla fungerande relationer :)

1 kommentar:

  1. Okej va det jag tyckte också =) Men ja, det var ju massor med folk då så man minns inte vilka man såg och vilka int :P
    Men bra var det!

    Åh beklagar :/ Men annors så ska du veta att jag finns här om det e någå och vill gärna lära känna dig bättre! =) Jag vet själv hur det är iallafall att mista en vän/flere vänner :/ Vår lilla cellgrupp tände ett ljus samma dag som vi fick höra om det som skedde <3

    SvaraRadera