måndag 5 november 2012

Attraheras jag av män med skägg? Läs och ta reda på x)


Hur bor du: Hemma i egnahemshus
Brukar du komma i tid: Always! Nästan...
Hur lång är du: Typ 161 cm
Kan du laga mat: Jag kan en del rätter, ja
Vad jobbar du med/pluggar du: Vikarierar i lågstadier
Vad har du på dig just nu: Farkkun, en vit-grå randig t-skjorta och en farkkuskjorta
Har du någon fobi: Trångtrånga uttrymmen man inte kommer ut ifrån, typ en glasform formad efter kroppen :P
Hade du en bra kväll igår: Joo, fast jag minns inte vad jag gjorde
Vilket är ditt senaste inköp: Ömm... en Fruity-dricka
Din favoritdryck på morgonen: Gefilussaft
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Av mamma, om inte växeln jag fick av busschauffören räknas
Har du sovit i din egen säng inatt: Juu
Vad hade du sönder senast: Ett A4-papper :P
Vem snackade du med senast: Chanette
Varm favoritdricka: Det som bjuds. Är inte så förtjust i varma drycker
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider, fast den alkoholfria är bättre
När gjorde du senast något riktigt dumt: När jag bytte bläckpatroner i min printer. Den slutade funka -.-
Saknar du någon just nu: Många
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Bete sig på ett sätt jag inte gillar
Intressen: Rita/måla, umgås
Senaste person du kramade: Chanette
Senaste person du ringde: Chanette
Senaste person som ringde dig: Chanette (...)
Vad drack du senast: Vatten
Vill du ha barn: Joo, fast inte riktigt ännu
Längtar du till din nästa födelsedag: Absolut!
Har rakat dina ben någon gång: Nä, faktiskt inte
Är du sugen på något nu: Nä, skulle inte tro det
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0
Använder du hudkräm: Jo, annars skulle mina nagelband vara en större katastrof än dom redan är
Attraheras du av män med skägg: Det beror på resten av mannen :P
Micro-pop eller poppa själv: Ingen skillnad
Brukar du baka: Joo, muffins och chocolate chip cookies
Röstade du i det senaste valet: Jepp
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Man kan säga det, jo
Vilken låt lyssnade du senast på: För tillfället spelar "Can't stop the rain" på min playlist
Har någon annan sovit i din säng inatt: Jag tror inte någon annan nånsin har sovit i min säng nattetid :P
Vad tycker du är äckligt: Spyor
Samlar du på något: ...inköpslistor...
Tre saker du alltid har med dig: hårband, spännen och gummiband
Tycker du om att krama folk: *älskar! Joo!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar