onsdag 25 april 2012

Oförutsägbarhet

Mitt goda humör fick ganska platt fall igårkväll just innan jag skulle somna. (No worries, mitt goda humör är tillbaks idag :)) Jag började tänka en massa jobbiga tankar och kunde på inga sätt få dem ur mitt huvud. Jag kan inte somna när mitt huvud är fyllt av dåliga tankar så jag bad desperat att Gud skulle hjälpa mig. Att be vänner be för mig har alltid förut också hjälpt så jag gjorde det. Jag vet inte vad ni bad, men effektivt var det :D Jag ska berätta för er vad Gud hittade på till min hjälp. Det låter ytterst konstigt, men han sände små gula "happy smilies" med stickgubbearmar och -ben att bygga upp ett vitt rum omkring mig dit inga dåliga tankar kunde komma.Allt dåligt blev på utsidan och jag kunde inte se det igen på hela natten :D Jag fick sova i fred :)
Idag är också min flunssa lite bättre, så tack till er som bett för mig ^^ och tack Gud för att du finns!

P.S. Titeln på inlägget handlar mer om vad jag tänker på för tillfället.

1 kommentar: