fredag 6 april 2012

Mahtava fiilis!

Några tillbringar nu sitt veckoslut i Vasa på EC, precis som jag gjorde förra året, men i år är jag bara hemma och tar det lugnt och jag kan säga er att mitt veckoslut började suveränt :D Minsann bättre än man kunde tro! Mamma och pappa for bort där nångång på eftermiddagen så jag tillbringade min kväll tillsammans med datorn, tv:n och katterna, men precis det gjorde mig så oerhört lycklig :D Via datorn hade jag kontakt med ett par underbara människor som made my day. Båda minskade min oro för olika bekymmer :) <3 I tv:n fick jag se en helt fantastisk show, nämligen The Voice of Finland, som har semifinal nästa vecka. Missa inte! :D Artisternas uppträdanden går också att lyssna på på Spotify, vilket inverkar på nästa veckas resultat.

Thank you God for my life. Yes!


Så blev man igen tvungen att rita egen bild när Googles urval är så dåligt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar