tisdag 24 april 2012

Flunssa

Nu har jag varit flunssig i snart fyra dagar, men först idag kunde jag konstatera att jag har feber. Undrade också hur det kunde komma sig att jag inte ens orkade sitta vid datorn mer än en timme på morgonen :P Jag fick tillbringa min dag i sängen tillsammans med böcker, vatten och Harley. "När Johanna ligger under täcket mitt på dagen är hon åtminstone inte frisk" sa mamma :D
Nåja, jag har inte riktigt rätt att klaga över flunssan eftersom jag gått med alldeles för tunna kläder vid kallt väder hela våren :D "Jag får skylla mig själv sen" - ehkei se kannata!
Där jag låg under mitt sköna täcke med Harley bredvid mig, hade precis fått ett trevligt meddelande, kände jag mig bara plötsligt så väldigt lycklig :) Jag kände mig tacksam för vad jag har för tillfället: mina föräldrar, mina släktingar, mina vänner och mina katter... och jag kunde vara betydligt allvarligare sjuk :) Mitt liv är bra, ni må säga vad ni vill :D

ytterst random screen caption som jag kände för att sätta hit :D

1 kommentar: