fredag 6 april 2012

Att fara till Hesa bara för sällskapets skull

Rubriken skulle inte makea nån sense om jag inte skulle ha gjort just det :) Jag for alltså till Hesa utan att egentligen bry mig om vad jag gjorde där, höhhö xP Först dallade jag och Gääbs omkring och shoppade lite. Hon hade en hel lista på vad hon ville köpa medan jag bara hoppades på att hitta en fin nyckelring. Det är faktiskt underligt svårt att hitta nyckelringar nuförtiden :O Jag lyckades ändå hitta en i Moomin Shop :D

Närmare kvällen styrde vi sedan stegen mot Tennispalatset där vi skulle träffa grabbarna Ad, Jimmy och Petter för att se på den finska filmen "Iron Sky". Det var sällskapet som avgjorde att jag över huvud taget for för att se den, men hade jag inte sett den hade jag inte vetat vad jag gick miste om. Den var riktigt bra för att vara finsk! Bra effekter, bra koppling till aktuella juttun + andra kända händelser (om nu Hitlers skakande hand räknas som en händelse ;P) och såå random :D Nog är den sevärd alltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar