söndag 17 juli 2011

Lack of motivation

Min motivation är helt försvunnen för tillfället... Jag skrev idag en ganska lång lista på saker jag borde/vill göra, men fick endast två av dom sakerna gjorda. På kvällen återvände en liten del av motivationen och jag gjorde en video som jag tillägnade åt Annski.


Jag tänkte att jag för uppmuntrans skull skulle skriva en kort lista på saker jag har märkt att jag uppskattar mycket :)

- När en eller flera katter möter en när man kommer hem <3
- Små presenter
- När andra tänker på mitt bästa
- När jag får saker gjorda
- Stunder då jag kan konstatera att jag mår bra
- Smileys :)
- Ljud eller ord som får mig att skratta 
- Ett glas kallt vatten när jag är törstig

Juu, det blev inte en så kort lista i alla fall ;P Men bättre så :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar