söndag 27 mars 2011

Hej Hej Världen :D

Jag höll först på att bli tvingad att skaffa blogg, men jag vägrade. Den här bloggfebern tycks vara ganska bred så det är klart att man blir lite påverkad. Nåja, hur det nu kom sig så fick jag nu för mig att en blogg skulle vara skoj :P Here we are now ^^



Låt mig berätta något random om mig själv :3
- Jag tycker om att rita (Kanske märks? :3) -
- Läser mycket manga och ser på anime -
- Äger en Nokia kännykkä x) -
- Är kortare än min lillasyster -
- Föredrar kyla framför hetta -

Jo, att sådant :3


5 kommentarer:

  1. jeeeeeeee, joey has joined the club x)

    SvaraRadera
  2. uujeee, jag har såååå trååkit nu att t.o.m. ja sku kunna laga en blogg :D
    ellr föresten så har ja ju en :P mennnn.... tror att de e över ett halft år sen ja skrev nåå däär :DD

    SvaraRadera
  3. Vitsi du ritar snyggt! :)

    SvaraRadera
  4. Nu e du på min länklista btw ^^ <3

    SvaraRadera