onsdag 30 mars 2011

Bring it on, Framtid!

Ummelimummeli, provveckan börjar imorgon >_< Mitt första prov är franska, och jag har visserligen övat halva dagen, men det går knappast så bra som det brukade gå i högstadiet.... Jag har läst franska i nästan 4 år och har fortfarande inte lärt mig de oregelbundna verben... Shame on me! Hehe...
Jag har annars inte heller satsat nästan alls på skolan den här perioden. Får dra proven på talang då xP

Såhär ser jag ut när jag läser :D
Men jo, whatevs. Orka tala om skolan. Det är ju snart sommar :D Jag tänker mig tiden till sommarlovet som en kontinuerlig funktion (Jepp, gymnasiematematik). En funktion är kontinuerlig om det är t.ex. något kontinuerligt + något annat kontinuerligt. Då är det alltså: snart april + snart maj + snart juni = snart sommarlov :D
Usch, nu blev det skola igen... -___-


Jag har funderat en hel del på min framtid här på senaste tiden. Efter gymnasiet blir det mellanår och sen till Vasa, men vad jag ska göra annat förutom utbilda mig återstår att se :D Jag vill tjäna Gud vad jag än bestämmer mig för att göra.



"Om någon av er brister i visdom skall han be till Gud, 
som ger åt alla villigt och utan förebråelser, och han skall få den."
                                           - Jakobs brev 1:5 -


"Jag vill lära dig och undervisa dig
Tummen upp för en bra framtid!

om den väg du skall vandra,
jag vill ge dig råd
och låta mitt öga vaka över dig."
            - Psaltaren 32:8 -


Jag litar på att Gud vet vad han gör :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar