onsdag 1 februari 2012

Struck by this feeling

Jag borde inte se på filmer jag vet att i något skede kommer bli romantiska, för jag vet att jag kommer lida av det en lång stund efteråt. Dom flesta känner säkert igen känslan av att få en sån enorm längtan efter att ha en pojkvän. Att bara få hålla om någon, någon som håller om en osv. Det jag egentligen mest längtar efter är att ha någon jag fritt kan berätta för hur fin jag tycker den personen är och hur mycket jag tycker om den. Gärna också någon som kan säga samma sak tillbaka. Klart att jag kunde säga det åt mina vänner, men det känns som att jag inte kan utan att det blir för misstänksamt...
Det värsta är att känslan strider mot det som jag intalat mig själv: inget sällskapande förrän jag lärt känna mig själv och blivit självständigare. Den "regeln" är för mig lika enkel att bryta som en karkkilakko om den rätte råkar infinna sig ;P
Nåja, hoppas jag inte allt för länge behöver stå ut med den här känslan. Behöver fokusera på provet imorgon.

1 kommentar:

  1. heh...ja borde kanske int se mer koreanska filmer me dig :P men joo, i know the feeling. men remember that allt har sin tid

    SvaraRadera