lördag 18 februari 2012

En speciell vecka

Den här veckan har varit fylld av allt möjligt roligt program.
På tisdagen var det vändag. Den firades huvudsakligen tillsammans med Gääbi, Lisa och JimmyCafé Control och i Betsku.
Min och Gääbis kycklingsallad
På onsdagen hade jag tyska och franska hörförståelse + att vi förberedde penkkisen i skolan.
Mitt "me gusta"-face lakan
På torsdagen var det PENKKIS och ABIKRYSSNING! :D Något som säkert varje gymnasieelev ser fram emot. Jag kan säga att det faktiskt är ganska roligt att gå omkring utklädd och kasta karkki xD Kryssningen är också riktigt nice så länge man har liksinnat folk att hänga med ;)
Sibbo gymnaiums abin :D


Glassen, biet och kigurumin
På fredagen efter att ha kommit hem från kryssningen for jag och Gääbs för att se på 2ornas gammeldansföreställning. Den var fin, men väldigt kort. Man fick själv sån lust att dansa :]



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar