onsdag 31 oktober 2012

Life is good 30.10.2012 och på dess båda sidor!

Jag måste bara berätta att min gårdag var en av de bästa på väldigt länge :D Jag insåg plötsligt att jag faktiskt trivs bland folk, också om jag inte känner dem alls. Jag blev glad av att bara gå in i apoteket xD På kvällen fick jag umgås med en massa härliga personer och det gjorde att jag gick/hoppade/sprang omkring av glädje som en dåre när ingen (förutom Lisa) såg på  och mina käkar fastnade liksom i ett leende :D Om jag alltid skulle vara sådär glad skulle jag säkert kunna tala med vem som helst när som helst om vad som helst utan några problem.
Igår fick jag dessutom the cool man himself till mitt par till Tidernas Bal ;)







<--- The cool man himself :D










Att sånt, gott folk. Ikväll blir det Tryckisafton i Karis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar