söndag 20 maj 2012

Exakt ett år

Idag är det exakt ett år sedan jag förlorade Annski... Mitt veckoslut har inte varit lätt. Åtminstone har det känts väldigt tungt på insidan. Jag är så glad för att jag har haft vänner omkring mig <3
Den här dagen började med väldigt tyngda känslor och en stor längtan av att få komma bort från allt. Vid halva dagen for jag till en lekplats i närheten och satt där i fem timmar; först ensam, sen med sällskap av Tommen. Efter det var jag lättare till mods, och ännu bättre blev det när Gääbi påminde mig att det idag är dags att publicera musikvideon som vi arbetat på i flera månader. Jag tycker att vi gjort ett bra jobb trots en hel del (typ oundvikliga amatör-)misstag, och jag kan med stolthet och glädje nu dela med mig av den :)

1 kommentar:

  1. Kan bara säga, Wow! Vilken stark och professionell musikvideo!

    SvaraRadera