måndag 20 juni 2011

Svartis = BÄST!

Det här är vad jag har väntat på ända sen förra sommaren :DD LÄGER PÅ SVARTHOLMEN! Det är sommarens absoluta höjdpunkt för mig. Jag kan inte förstå att jag inte förrän förra året hiffade att Svartis är den bästa platsen att vara på :D Bland allt det eländiga här i vardagen är det hur skönt som helst att få åka bort till ett ställe där det endast finns underbara vänner, god mat, roligt program och en härlig Gud :D Jag bara älskar Svartis! Årets läger var för mig ännu bättre än förra årets, för i år har jag fått så många bönesvar gällande många olika områden i mitt liv :) Jag älskar mina vänner och jag älskar Gud <3
Jag vet inte vad jag ska skriva, det var för härligt för att beskrivas med ord :D
En detalj som jag kan säga att jag älskade var leken "älskling, älskling" ;D Ni som var där vet säkert varför jag diggar den så mycket ;)) Jees, I'm the pokerface x)

Okej, men nu är det dags för lite bilder att tala för resten av händelserna på lägret :D

Alias :))


Ringning till samlingen

Johannes med cool ansiktsmålning


Rasse

Svartis är inget utan kiosk :D

Volleyboll :DD


Gääbi


Ledarna hade inte "alla sina klot på rätt våning"...


Johannes får mili-ansiktsmålning

Urcoolt :D

Guds underbara regnbåge :)



Gambia :D


Hamburgargrillning

"Älskling älskling"

"Tarzan"


Jaa, det var då alltså inte den "riktiga Biancas" talkshow :P

"Den fasansfulle Maximilian"

Gääbi berörs av den förlamade armen x)

Johannes är född till att preacha :D

Soluppgång

Pojkarna njuter också av den vackra solen :)

Hemfärd och en glad båtförare 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar