måndag 12 mars 2012

Crying soul

Kände på mig att mitt goda humör snart skulle leda till att jag sitter och gråter... Om jag bara hade Annski här så skulle jag överhuvudtaget inte ha någon orsak att gråta. Drömde om henne i natt. Hon sa att hon tittar ner på oss från Himlen och vet precis vad jag håller på med. Saknar henne på otroligt. "So much pain going through my soul", för att citera personen någon som också har en viss del i att den här dagen slutade med gråt. Känner mig så ensam och orkeslös för tillfället... Vill bara försvinna ner i jorden och stanna där tills jag ordnat upp mina tankar.

2 kommentarer:

  1. finns här för dig <3 behöver bara ha kännyn me mig oxo. sorry for that...

    SvaraRadera
  2. Klart hon ser på oss från himlen :) hon e allti me oss fast d int känns så allti

    SvaraRadera